بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 :: نويسنده : پیام عب

برای عضویت رایگان و آسان  بر لینک زیر کلیک کنید

 

iranom.loxblog.com/member.php

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : پیام عب

                                                           داوطلبان کنکور سراسری ۹۱ می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org به کلید اولیه سئوالات دسترسی پیدا کنند.

کنکور سراسری ۹۱ در روزهای ۸ تا ۱۰ تیرماه با رقابت یک میلیون و ۶۶ هزار و ۱۴۱ نفر برگزار شد. کارنامه نیمه اول مردادماه منتشر می شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از ۱۷ تا ۲۳ مرداد می توانند نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از رشته های تحصیلی گروه آزمایشی مجاز اقدام کنند. نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۱ در روزهای ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه اعلام می شود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 15:26 :: نويسنده : پیام عب

یونان و کشورهای اروپای غربی نیازمند انرژی و سوخت مطمئن در طولانی مدت هستند به همین دلیل درخواست هایی را مبنی بر واردات گاز از ایران داشته اند.
یک منبع آگاه گفت: کشورهای اروپای غربی از جمله یونان خواستار واردات گاز از ایران هستند.


یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: هم اکنون کشور یونان از ترکیه گاز وارد می کند،اما براساس این درخواست نیازمند واردات گاز ایران است.

چندی پیش حسین بیدار مغز مدیرعامل شرکت صادرات گاز ایران از مذاکرات جدی با برخی از کشورهای اروپایی خبرداده بود که خواستار صادرات گاز ایران به این کشورها هستند.

ایران هم اکنون تنها یک خط لوله صادراتی دارد که گاز خود را به اروپا (ترکیه) صادر می کند و حجم این صادرات روزانه 30 میلیون متر مکعب است اما قصد دارد با راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی این خطوط صادراتی را به 3 خط افزایش دهد که مذاکرات برای احداث خطوط صادرات گاز ایران به اروپا ادامه دارد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 15:11 :: نويسنده : پیام عب

به نظر شما از ترکیب چهار ورزش : فوتبال ، راگبی، تکواندو و هاکی چه چیز حاصل می شود؟ استرالیایی ها از دهه 80 میلادی به این سو با ترکیب کردن این 4 رشته " Footbrawl " را ابداع کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هدف از این ورزش رساندن توپ و فرستادن آن به دروازه حریف است. اما هرگز فکر نکنید که این حرکت آسان است. بازیکنان در این رشته ورزشی لباس ورزش رزمی را به تن کرده و کلاه و هگو به تن می کنند. در این میان شخصی که باید توپ را به دروازه حریف برساند علاوه بر تحرک داشتن و پشت سرگذاشتن حریفان باید به مبارزه پرداخته و با وارد کردن ضربات دست و پا راه خود را باز کرده و به دروازه حریف برسند.

تاریخچه این رشته ورزشی به دهه 80 میلادی و به ایالت کوینزلند استرالیا برمی گردد ." گلن پارملی" به عنوان یک مربی رزمی در این ایالت از این ورزش ترکیبی که اختراع او بود برای افزایش توانایی هنرجویان خود بهره می برد. در ابتدا این افراد بدون هیچ گونه پوشش محافظی مبارزه می کردند و در ادامه به منظور حفاظت بیشتر از پوشش های حفاظتی استفاده شد.

این بازی بین دو تیم 5 نفره برگزار می شود و در طول بازی می توانید تا حریف خود را به زمین زده و یا به او لگد بزنید. البته باید بدانید که این ضربات بایستی به مانند ورزش تکواندو باشد و توپ را نیز می توان با دست و یا با پا به سمت دروازه پرتاب کرد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:22 :: نويسنده : پیام عب

هارتموت نیمان صاحب یک آژانس گردشگری در شهر گوتینگن آلمان است.

به گزارش روزگار نو، وی بیش از ۳۰ سال است که علاقمندان آلمانی را به تماشای ایران می‌آورد.

هارتموت نیمان نخستین بار در تابستان سال ۱۳۵۸ به ایران سفر کرد. او حتی در سال‌های جنگ ایران و عراق نیز مسافر راه ایران بود.

در طول این سال‌ها او تصاویر زیادی را از گوشه و کنار ایران تهیه کرده که بخشی از آن‌ها را با هم می بینیم:                                               بی شک کله پاچه یکی از عجیب ترین غذاهای ایرانی برای خارجی هاست 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:21 :: نويسنده : پیام عب

دبير انجمن خودروسازان ايران دلايل كاهش توليد خودرو در فروردين ‌ماه امسال را تشريح كرد.

احمد نعمت‌بخش در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: فروردين ‌ماه امسال براي نخستين‌ بار در تاريخ صنعت خودرو كشور در دو دهه‌ اخير شاهد كاهش شديد توليد محصولات بوديم.

وي با بيان اين‌كه قرار گرفتن مجموعه‌اي از عوامل داخلي و خارجي كاهش توليد خودرو را به دنبال داشته است، خاطرنشان كرد: در حوزه ‌داخلي برخي مشكلات در زمينه‌ تامين قطعات موجب توقف مقطعي خطوط توليد برخي محصولات شد.

دبير انجمن خودروسازان ايران ادامه داد: به دليل مشكلات مالي خودروسازان به‌ويژه نحوه عملكرد سيستم بانكي در اين حوزه، پرداخت مطالبات قطعه‌سازان در سال گذشته به تعويق افتاد و از آن‌سو نيز قطعه‌سازان دچار مشكلات نقدينگي براي تامين مواد اوليه شدند.

وي افزود: از سوي ديگر برخي مشكلات خارجي نيز موجب شد ورود مواد اوليه مورد نياز صنعت قطعه تحت‌ تاثير قرار گرفته و هزينه‌هاي واردات مواد اوليه و زمان مورد نياز آن با افزايش قابل توجهي همراه شود.

نعمت‌بخش با بيان اين‌كه نوع برخورد برخي سازمان‌هاي داخلي با بخش توليد نيز از ديگر دلايل كاهش توليد خودرو بوده است، تصريح كرد: به عنوان مثال پليس از اواخر سال گذشته علي‌رغم ابلاغيه سازمان ملي استاندارد ايران شماره‌گذاري وانت نيسان و وانت پيكان به عنوان وانت‌هاي اصلي توليدي كشور را متوقف كرده است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:18 :: نويسنده : پیام عب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از انهدام یک باند فساد در این شهرستان خبر داد.

 

 

 


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از انهدام یک باند فساد در این شهرستان خبر داد.

رضا ابوالحسنی اظهاركرد: باند بزرگی که اقدام به ارتکاب جرایم متعدد می کردند، با اقدامات به موقع دستگاه قضایی این شهرستان منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.


وی افزود: اعضای این باند به سرکردگی شخصی به هویت «غ.ی» اقدام به ارتکاب جرایم متعدد سازمان یافته از قبیل کارچاق کنی، ادعای نفوذ نزد مقامات دولتی، قماربازی، استعمال مواد مخدر و ... می کردند.


ابوالحسنی گفت: در میان اعضای این باند، مامور رده بالا، وکیل دادگستری و افراد سرشناس نیز دیده می شود.


به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر، پرونده در مرحله تحقیقات است و متهم اصلی باند، با قرار قانونی در بازداشت به سر می برد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:43 :: نويسنده : پیام عب

یک سایت خبری آمریکایی در مقاله ای از 4 راهکار عمده دولت آمریکا برای جاسوسی از شهروندان آمریکایی سخن گفت.

سایت آمریکایی Tecca در این مطلب با تأکید تلویحی بر اینکه هیچ شهروندی در آمریکا از امنیت اطلاعات شخصی برخوردار نیست و همواره از طریق سیستم های جی پی اس، وب و مخابرات تحت کنترل است، می نویسد: در واقع دیگر هیچ محیطی در آمریکا حتی در فضای مجازی هم خصوصی نیست و هیچ راهی هم برای فرار از چشم های کنترل گر در آمریکا وجود ندارد.

این سایت آمریکایی در ادامه، 4 راهکار عمده ای که دولت آمریکا طی سال های اخیر، برای جاسوسی از شهروندان خود آنها را در دستور کار قرار داده است به این ترتیب معرفی می کند:

1_ ساخت یک مرکز عظیم در ایالت یوتا برای خواندن تمام ایمیل ها

بر اساس این گزارش، مرکز جاسوسی NSA در آمریکا در حال ساخت مرکزی عظیم در ایالت یوتا است تا در آن اقداماتی را برای خواندن تمام ایمیل های شهروندان آمریکایی انجام دهد. گفته می شود ساخت کامل این مرکز در سال 2013 به پایان می رسد.

گفته می شود یکی از اولویت های اساسی در تکنولوژی این مرکز، شکستن پیچیده ترین کدهای رمزی است که برخی کاربران اینترنت برای ساخت یک فضای خصوصی کاملا امن برای خود ایجاد می کنند.

2_ پرونده سازی برای افرادی که با دولت کار می کنند

واحد پلیس FBI در آمریکا از سال ها قبل در حال پرونده سازی برای افرادی است که به نحوی از انحاء در آمریکا یک چهره سرشناس محسوب می شوند و یا با دولت آمریکا در ارتباط اند.

به گزارش این سایت خبری، لو رفتن اطلاعات اف بی آی از تمام زندگی خصوصی استیو جابز، مدیرعامل شرکت اپل از دوران نوجوانی او تا زمان مرگش، یکی از مثال هایی است که می توان در این زمینه به آن اشاره کرد.

عمده این پرونده سازی ها از طریق جاسوسی در زندگی خصوصی افراد در فضای مجازی و مخابراتی صورت می گیرد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:8 :: نويسنده : پیام عب

معاون عملیات مرزبانی کشور گفت: ماموران مرزبانی در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف بیش از ۱۲۰۰ تلفن همراه قاچاق و ۱۰۵ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
به گزارش افکارنیوز،سرهنگ حبیب الله مردان پور در گفتگو با مهر اظهار داشت:ماموران دریابانی بندر لنگه به منظور مقابله با قاچاق کالا و تحقق شعار امسال حین گشت زنی در آبهای سرزمینی به چند فروند شناور قاچاقچیان که قصد وارد کردن تعداد زیادی وسایل الکترونیکی را به کشور داشتند مشکوک شده و اقدام به توقیف این شناورها کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این شناورها یک هزار و ۲۹۷ گوشی تلفن همراه به ارزش ۲۲۴ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

به گفته معاون عملیات مرزبانی ماموران دریابانی بندر عباس در عملیاتی ویژه توانستند یک باند قاچاق کالا را منهدم و از آنها ۱۰۰ دستگاه کولر به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

سرهنگ مردان پور با اعلام اینکه ماموران هنگ مرزی نهبندان حین گشت زنی در نوار مرزی متوجه حضور تعدادی قاچاقچی شده و با سرعت عمل خودروهای آنها را قبل از خروج از کشور متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودروها ۱۰۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:8 :: نويسنده : پیام عب

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۱۰ رام قطار تا دو ماه آینده به خطوط مترو اضافه می‌شود که تا ۱۲ درصد ظرفیت جا به جایی‌ها را در مترو افزایش می‌دهند.
به گزارش افکارنیوز ، سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با مهر با اشاره به ورود قطعات در گمرک مانده واگنهای مترو گفت: قطعات این واگنها به طور منفصل وارد شده است که بعد از آماده سازی که نزدیک به دوم ماه زمان می برد به ایستگاه های مترو اضافه می شود.

وی با بیان این که هر قطار حداقل روزانه ۲۵ هزار نفر را جا به جا می کند گفت: با ورود این قطارها ۱۲ درصد به ظرفیت جا به جایی های مسافر در مترو افزده می شود.

نمی توانیم کسی را مجبور به نوسازی مینی بوس کنیم

معاون شهردار تهران با اشاره به آخرین وضعیت نوسازی ناوگان میی بوس ها گفت: شهرداری تهران و سازمان محیط زیست هر کدام ۱۰ میلیون تومان به صاحبان مینی بوس های فرسوده کمک کرده و شبکه بانکی کشور نیز ۲۰ میلیون تومان وام با بهره متوسط برای نوسازی مینی بوس های فرسوده به صاحبان خودرو می دهد.

وی ادامه داد: از واخر سال گذشته تعدادی از رانندگان داوطلبانه خواستار نوسازی مینی بوس هایشان شدند که به تدریج نوسازی مینی بوس های فرسوده ادامه دارد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر این که از لحاظ قانونی اجباری به نوسازی مینی بوسهای فرسوده نیست گفت: می توان از تردد این مینی بوس های قدیمی در شهر جلوگیری کرد اما نمی توان آنها را مجبور به نوسازی خودروهایشان کرد.

راه اندازی خط ویژه اتوبوسهای تندرو رسالت با هماهنگی شورای شهر

تشکری هاشمی در ادامه با اشاره به برخی انتقادها در خصوص خط ویژه اتوبوسهای تندرو در محدود رسالت تا میدان آرژانتین گفت: ما درحال آماده سازی زیر ساختهای این خط هستیم و در تمام مراحل نیز همکاری تنگاتنگی با شورای شهر و کمیسیون عمران شورا داریم. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:6 :: نويسنده : پیام عب

همایش نظریه بیداری اسلامی صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما درتهران و با حضور رئیس مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.


به گزارش دانانیوز ازمهر، همایش نظریه بیداری اسلامی صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما فعالیت خود را آغاز کرد.

بنا براین گزارش آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری سخنران افتتاحیه این همایش است .

محمدی گلپایگانی،صدیقی، غلامعلی حدادعادل، علی اکبر ولایتی، زهرا مصطفوی، رحیم پورازغدی از جمله سخنرانان این همایش یک روزه هستند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:5 :: نويسنده : پیام عب

صفیه مدرس همسر سردار شهید «مهدی باکری» با حضور در جمع مدیران و خبرنگاران خبرگزاری فارس به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها در خصوص نحوه ازدواج با شهید «مهدی باکری» اظهار داشت: تقریباً 20 ساله بودم، حدود 40 روز پس از شروع جنگ در 11 آبان 59 بدون هیچ مراسمی، تنها با یک حلقه 800 تومانی به عقد هم درآمدیم.

مدرس ادامه داد: مهدی 20 دقیقه پس از مراسم عازم جبهه شد و تا سه ماه در آنجا ماند. در این مدت تنها یک تماس تلفنی با او داشتم.

وی بیان داشت: نمی‌دانم چگونه راجع به شهدا حرف بزنم و با چه زبانی آن‌ها را تعریف کنم، تنها می‌دانم شهدا افسانه نیستند و افرادی بودند مانند دیگران که ازدواج می‌کردند، می‌خوردند، می‌‌خوابیدند و... اما تنها تفاوت‌شان در ایمان و اخلاق بود. همه باید با الگو گرفتن از شهدا راه آنها را ادامه دهیم.

مدرس در خصوص شرایط خود برای ازدواج گفت: مسلماً هر دختری در سن ازدواج شرایط و معیارهایی دارد، اما کاملاً به خاطر دارم هیچ شرطی در ذهن نداشتم جز اینکه «مرد خدایی» باشد. این را با اصرار از خداوند خواسته بودم و چه زود خدا این آرزویم را برآورده کرد.

وی با اشاره به خصوصیات شهید «مهدی باکری» ابراز داشت: مهدی، فردی مبارز و انقلابی بود و با توجه به وظایفی که داشت مانند شهردار ارومیه و اوضاع جنگ به تبع حضور در جنگ را لازم می‌دید. نخستین شرط او برای ازدواج این بود که هر جا و هر زمان که وجودش برای نظام اسلامی لازم باشد و امام بخواهد به آنجا برود. همین‌طور هم شد و هر جا لازم می‌دید آنجا حاضر بود.

مدرس ادامه داد: ما اسماً 4 سال با هم زندگی کردیم که واقعیتش‌ مجموع روزهایی که با هم بودیم شاید به چهار ماه نکشید.

وی بیان داشت: مهدی معمولاً در خانه نبود و اغلب پس از 15 تا 20 روز بی‌خوابی و تلاش به خانه می‌آمد آن هم برای استراحتی کوتاه. من تنها چشمان بی‌خواب و پرخون و بدن پر خاک او را به یاد دارم.

مدرس در ادامه توصیه‌هایی برای جوانان حاضر داشت و گفت: اگر چهار ستون ساختمانی محکم باشد و بخواهیم طبقاتی را اضافه کنیم یا تعمیری انجام دهیم چون بنا محکم است مشکلی نخواهیم داشت، اما اگر پایه بنا محکم نباشد، با کوچک‌ترین خرابی برای تعمیر باید از بن بنا را برکنیم. زندگی خانوادگی نیز همین‌گونه است که در آن اگر چهارستون اعتقادات محکم باشد، اختلافات جزئی قابل رفع است. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:4 :: نويسنده : پیام عب

نشست «غزنی؛ میراث مشترک فرهنگی جهان اسلام» عصر امروز در سرای اهل قلم برگزار ‌شد که در این نشست شوکت علی محمدی، مولوی کروجی، شاه مردان قل (کاردار افغانستان در ایران) و اسدلله امیری (رایزن فرهنگی افغانستان در ایران) بدون حضور صاحبنظران امور فرهنگی از کشورمان شرکت داشتند.

شاه مردان قل مردان در این نشست گفت: تاریخ غزنی پر از شاهکارهای شعر فارسی است و بسیاری از شاعران فارسی زبان، شاهکارهای خود را در بستر فرهنگ غزنی تولید کرده‌اند. بسیاری از قالب‌ها و اشعار ماندگار در ادبیات فارسی زیر سایه جریان فرهنگی تمدن غزنی متولد شده‌اند. وقتی غزنی را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برمی‌گزینند، اهمیت دادن به محتواهایی است که برای اولین بار توسط دانشمندانی چون ابن سینا در قلمروی حکومت غزنویان و سلطان محمود غزنوی تولید شده‌اند. آثار ابن سینا در عصر غزنویان تولید شده و قابوس‌نامه عنصرالمعالی کیکاووس در این عصر آفریده شده است.

وی افزود: مسمط یکی از قالب‌های زیبای فارسی است که امروز هم می‌تواند قالب مسلط شعر فارسی باشد که توسط منوچهری ابداع شد و این ابداع زیر سایه فرهنگ و تمدن غزنویان در غزنی روی داد. همان‌طور که دکتر سبحانی درباره شیوایی متن تاریخ بیهقی سخن گفته و چنین انسانی به شیوایی زبان سعدی در کتاب گلستان واقف است، تاریخ بیهقی از نظر شیوایی از گلستان هم پیش‌تر است. تاریخ بیهقی اواخر حکومت سلطان محمود و بعد از آن زمان حکومت سلطان مسعود غزنوی را در برمی‌گیرد. شیوایی و تاثیرگذاری کتابی چون شاهنامه هم متاثر از فرهنگ و تمدن غالب غزنی بود و فردوسی هم شاهنامه را به درباره غزنویان یعنی سلطان محمود تقدیم کرد.

شاه مردان قل خاطرنشان کرد: عرفان هم که به همت ابوسعید ابوالخیر وارد ادبیات فارسی شد در سایه فرهنگ غزنی رشد کرد و ادبیات عرفانی فارسی را شکوفا کرد. سنایی غزنوی هم که مفهوم عرفان را وارد قالب غزل کرد، مدیون فرهنگ و تمدن غزنی است.
دیگر مدعوین این برنامه هم سخنانی مانند شاه مردان قل بیان کردند و شاهکارهای ادبیات فارسی را مدیون سال‌های حکومت غزنویان دانستند.

مهر 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:3 :: نويسنده : پیام عب

آمار بازديدكنندگان طي ۹ روز برگزاري بزرگترين رويداد فرهنگي كشور از مرز پنج ميليون و ۱۰۰هزار نفر گذشت.

به گزارش کیهان، آمار بازديدكنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب تهران تا پايان نهمين روز(پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت) از مرز پنج ميليون و ۱۰۰هزار نفر گذشت. براساس آمار موجود، ۲۳۵هزار نفر در نخستين روز، ۴۶۰ هزار نفر دومين روز، ۷۰۰هزار نفر سومين روز، ۴۱۰ هزار نفر چهارمين روز، ۴۳۰ هزار نفر در پنجمين روز، ۶۰۰هزار نفر در ششمين روز، ۵۸۰ هزار نفر در هفتمين روز و ۶۰۰ هزار نفر در هشتمين روز از بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، بازديد كردند.

گفتني است، بيست وپنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران امروز طي مراسمي با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مصلي امام خميني(ره) به پايان مي رسد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:2 :: نويسنده : پیام عب

آهسته باز از بغل پله ها گذشت
در فکر آش و سبزی بیمار خویش بود
امّا گرفته دور و برش هاله ای سیاه
او مرده است و باز پرستار حال ماست
در زندگیّ ما همه جا وول می خورد
هر کُنج خانه صحنه ای از داستان اوست
در ختم خویش هم به سر کار خویش بود
بیچاره مادرم

هر روز می گذشت از این زیر پله ها
آهسته تا بهم نزند خواب ما
امروز هم گذشت
در باز و بسته شد
با پشت خم از این بغل کوچه می رود
چادر نماز فلفلی انداخته به سر
کفش چروک خورده و جوراب وصله دار
او فکر بچه هاست
هر جا شده هویج هم امروز می خرد
بیچاره پیرزن همه برف است کوچه ها
… 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:1 :: نويسنده : پیام عب

مراسم اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پیش از ظهر امروز با حضور محمد رضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور در طبقه دوم شبستان برگزار شد.

در این مراسم از تعدادی از روسای قبلی این نمایشگاه تقدیر شد.

این افراد عبارت بودند از صباح زنگنه، علیرضا برازش، محمدعلی شعاعی و محسن پرویز. قرار بود در این بخش از محمد مهدی کرباسچی، احمد مسجدجامعی و احسان الله حجتی روسای چند دوره دیگر نمایشگاه تقدیر شود که این افراد به این مراسم نیامده بودند.

همچنین در این مراسم از ناشران برگزیده سال 1390 به شرح زیر تقدیر شد:

الف ـ حوزه ناشران بزرگسال (بخش خصوصی تهران) : در این بخش هیچ ناشری شایسته عنوان برگزیده شناخته نشد، اما هیئت داوران مشترکا انتشارات هرمس و نشر نی را شایسته تقدیر شناخت.

بخش خصوصی شهرستان: در این بخش موسسه فرهنگی دارالحدیث به عنوان برگزیده شناخته شد.

بخش عمومی دولتی: در این بخش انتشارات سوره مهر عنوان برگزیده را کسب کرد.

در حوزه ناشران کودک و نوجوان هیچ ناشری شایسته عنوان برگزیده شناخته نشد و موسسه انتشارات محراب قلم شایسته تقدیر شناخته شد.

بخش خصوصی شهرستان: انتشارات عروج اندیشه شایسته تقدیر معرفی شد. همچنین در بخش غرفه‌های برتر بخش ناشران عمومی زیر گروه خصوصی انتشارات حکمت (از تهران) و انتشارات اسرا از قم به عنوان غرفه‌های برتر معرفی شدند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:0 :: نويسنده : پیام عب

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور گفت: بر اساس بخشنامه معاون وقت آموزش و سنجش مقرر شد تا کلیه نمرات مردودی غیر انضباطی دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در پایان تحصیلات و گذراندن کلیه دروس بدون تاثیر در معدل کل محاسبه شود.

دکتر عبدالله معتمدی افزود: بخشنامه مذکور شامل دانشجویانی می‌شود که دانشجو بوده و گواهی موقت دریافت ننموده‌اند.

وی گفت:بر اساس همین بخشنامه عدم احتساب دروس مردودی می‌بایست در هنگام دانش آموختگی انجام شود و سایر خدمات آموزشی دانشجو اعم از سقف انتخاب واحد تغییر رشته، انتقال و غیره باید با احتساب دروس مردودی محاسبه شود.
معتمدی افزود:ساختار سیستم گلستان نیز بر اساس مقررات اصلاح شده و دانشجو ورودی سال ۸۶ و قبل از آن شامل این بخشنامه شده و می‌توانند از مزایای آن در هنگام دانش آموختگی استفاده کنند.

شایان ذکر است برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۸۷ و پس از آن اولین نمره ردی و نمره قبولی در معدل کل ( در هنگام دانش آموختگی )محاسبه می‌شود.

ایسنا 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : پیام عب

هشتمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با معرفی 23 طرح برتر و سرمایه گذار برتر در 8 بخش معرفی شدند./ جایزه 150میلیونی به یک شرکت فن آفرین


به گزارش دانانیوز از مهر، هشتمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با معرفی 23 طرح برتر در 8 بخش فن آفرینان نوپا، در حال رشد و رشد یافته، فن آفرینان در حوزه علوم انسانی، تداوم فن آفرینی، طراحان کسب و کار، سرمایه گذاران کار آفرین و جایزه ویژه پیروز به کار خود پایان داد.

برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است:

دربخش فن آفرینان نوپا

رتبه اول/فرشید سهیلی/پوشش چند منظوره خوارکی برای کاهش ضایعات محصولات کشاورزی
رتبه دوم/صفورا سادات موسوی پور/سیستم هایتک هواکشت و کاربردهای مختلف آن برای تکثیر محصولات استراتژیک
رتبه سوم/حمید امیر معینی/تولید و صادرات نرم افزار در حوزه گوشیهای هوشمند و تبلت ها

فن آفرینان در حال رشد
رتبه اول/اشرف حاج حسینی بابایی/تولید تونیک گیاهی تقویت و رویش مو
رتبه دوم/عباس عسکری ساری/طراحی و پیاده سازی سامانه بومی صیاف با موضوع کشف تقلب در جریان داده ای انبوه
رتبه سوم/مهدی اسکروچی/تولید و تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی مهندسی نفت

فن آفرینان رشد یافته 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:58 :: نويسنده : پیام عب

براساس آخرین گزارش سامانه های هوشمند در حال حاضر ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور عادی و روان است.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، محور هراز (آمل ـ رودهن ) در استان مازندران به علت ایمن سازی (لق گیری سنگ های معلق) حدفاصل کیلومتر ۳۵ تا ۹۴ امروز و فردا ۲۴ و۲۵ اردیبهشت بین ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ مسدود است.

محورآزادشهرـ خوش ییلاق دراستان گلستان نیز به علت ترانشه برداری حدفاصل کیلومتر ۴۹ تا ۵۱ روزهای یکشنبه، دوشنبه وسه شنبه ۲۴و۲۵و۲۶ اردیبهشت بین ساعات ۱۰ صبح تا ۲۱ مسدود است؛ مسیرجایگزین شاهرود ـ گرمه ـ جمن بید ـ مینودشت وبه عکس است.

تردد وسایل نقلیه در محورمهنه ـ سه راهی شادمهر دراستان خراسان رضوی به علت نصب سامانه توزین کیلومتر ۲۶ امروز و فردا بین ساعات ۷ صبح تا۱۹ بامحدودیت ورعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

تردد وسایل نقلیه در محور نیشابورـ مشهد در استان خراسان رضوی به علت تعمیر شکستگی المنت پل ارشادیه کیلومتر ۲۰ از امروز تا ۳۰ اردیبهشت بین ساعات ۸ صبح تا ۱۸ بامحدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:57 :: نويسنده : پیام عب

معاون فرهنگي وزير علوم، از اختصاص 500 ميليون تومان براي رفع نواقص خوابگاه‌ها در هفته خوابگاه‌ها خبر داد.


غلامرضا خواجه سروي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه مسئولين،‌ مديران و معاونان وزارت علوم در هفته خوابگاه‌ها از كليه خوابگاه‌هاي كشوربازديد مي‌كنند، افزود: همچنين به طور مشخص معاونين فرهنگي و دانشجويي از خوابگاه‌هاي شهر تهران بازديد و نواقص و كاستي‌هاي آنان را بررسي مي‌كنند.

وي با اشاره به بررسي كمبودها در طي بازديد از خوابگاه‌ها، اظهار كرد: در سال گذشته مبلغ 500 ميليون تومان براي رفع نواقص خوابگاه‌ها اختصاص داده شد كه امسال نيز به همين نسبت به دانشگاه‌ها كمك مي‌شود.

وي با اشاره به برگزاري مسابقات ورزشي و فرهنگي در خوابگاه‌ها، تصريح كرد: همچنين در اين هفته از خيرين خوابگاه ساز نيز تقدير مي‌شود.

معاون وزير علوم با اشاره به تخصيص سهميه عتبات عاليات و حج عمره براي خيرين خوابگاه ساز، گفت: امسال 50 نفر سهميه حج عمره و عتبات براي خيرين خوابگاه‌ساز در نظر گرفته شده است.

خواجه سروي در خاتمه با بيان اينكه در استان‌ها نيز اقدامات ويژه هفته در خوابگاه‌ها صورت مي‌گيرد، گفت: علاوه بر اين مسئولان استان و شهرستان نيز از امكانات خوابگاه‌ها بازديد خواهند كرد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : پیام عب

عضو شورای عالی اشتغال از برگزاری نشست مشترک بانک‌ها با یکدیگر جهت بررسی توان تسهیلات‌دهی به طرح‌های اشتغالی در سال‌جاری خبر داد و گفت: به زودی بسته اشتغال 91 توسط معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور ارائه می‌شود.


داود قادری در گفتگو با مهر در ارتباط با جدیدترین برنامه های شورای عالی اشتغال در سال جاری گفت: قرار است در اولین فرصت یک نشست جداگانه بین بانک ای کشور در زمینه بررسی توان تسهیلات دهی به طرح های اشتغال زایی در سال جاری برگزار شود.

عضو شورای عالی اشتغال و نماینده کارگران کشور، اظهار داشت: بانکها در قالب این نشست، میزان توان و ظرفیت تسهیلات دهی و نحوه اختصاص منابع به طرحهای اشتغال زایی سال جاری را مشخص و ارائه خواهند کرد.

قادری با اشاره به اینکه پس از آن نشست شورای عالی اشتغال با حضور نمایندگان بانکهای کشور نیز برگزار می شود، از تدوین برنامه این شورا طبق پیشنهادات بانکها و بررسی های صورت گرفته خبر داد.

این مقام مسئول در شورای عالی اشتغال خاطر نشان کرد: همچنین به زودی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز بسته جدید اشتغال زایی در سال 91 را ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: به زودی در این زمینه ها جلساتی را با حضور اعضای شورای عالی اشتغال خواهیم داشت و تصمیمات جدیدی در زمینه سناریوهای جدید اشتغالی دولت اتخاذ و اعلام می شود.

عضو شورای عالی اشتغال در ارتباط با اعلام ایجاد 1 میلیون و 300 هزار فرصت جدید شغلی در سال گذشته، عنوان داشت: در هر صورت تلاشهایی در زمینه ایجاد فرصت های شغلی انجام شده است اما علاوه بر آن باید میزان خروج از بازار کار، ریزش های بنگاه ها و نحوه ایجاد اشتغال جدید را نیز در نظر داشت.

به گزارش مهر، در سال گذشته دولت اعلام کرده بود برای ایجاد 2 میلیون و 500 هزار فرصت جدید شغلی برنامه ریزی کرده است و این موضوع را از طریق استان ها دنبال می کند.

آماری نیز در پاییز سال 90 از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شد که طی آن عنوان شده بود تا نیمه سال گذشته 1 میلیون فرصت جدید شغلی در کشور ایجاد شد.

پس از آن دیگر آماری اعلام نشد اما مقامات ارشد دولت همواره در برخی مواقع از گزارش دولت به مردم در زمینه اقدامات ایجاد اشتغال در سال 90 سخن گفتند.

با این حال در نشست اخیر شورای عالی اشتغال اعلام شد که به میزان 1.3 میلیون فرصت جدید شغلی در سال 90 ایجاد شده که این موضوع نشان دهنده تحقق 50 درصدی برنامه دولت در سال 90 است، ضمن اینکه در کنار این آمار میزان خروجی ها از بازار کار، آمارهای اخراج، از بین رفتن فرصت های شغلی و همچنین تضعیف قراردادهای کاری ارائه نشده است.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : پیام عب

ساخت 24هزار کیلومتر خط انتقال آب، بازگشت رفتار مصرفی مردم پس از یک دوره کوتاه اصلاح، اختصاص 5 هزار تومان از یارانه هر فرد برای آب، ایجاد پوشش‌های جدید شبکه فاضلاب، هدرروی 28 درصدی آب و سرانه 150 لیتری برای هر ایرانی؛ از بخشهای مهم گفتگوی مهر با مدیران آبی کشور بود.


به گزارش دانانیوز ازمهر، مدیران آب و فاضلاب شهری استان قم، استان کردستان و کاشان به همراه مدیران تحقیقات، دفتر نظارت و کاهش آب بدون درآمد و مسئولان روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از خبرگزاری مهر به تشریح عملکرد خود در بخش های مختلف و همچنین برنامه های آینده و نقاط ضعف و قوت آبرسانی در کشور پرداختند.

عبدالحمید توکلی بینا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قم با تشریح برنامه ها و عملکرد آبرسانی به مردم این استان، گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت صحیح فرهنگ استفاده از آب، مصرف آن در کشور در حال بالا رفتن است و مردم عادت کرده اند که برای نیازهای مختلف زندگی به دفات زیاد از آب استفاده کنند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:49 :: نويسنده : پیام عب

جوان ۲۵ ساله ۲۳۰ کیلویی که از بیماریهای متعددی رنج می‌برد در بیمارستان سینا پذیرش شد و از روز پنجشنبه در اورژانس این بیمارستان است.
به گزارش افکار نیوز،مادر این جوان کرمانی در گفت و گو با فارس، گفت:‌ محمد پسرم یک بیمار خاص است که ۲۳۰ کیلوگرم وزن دارد البته او همیشه چاق بود اما طی چند وقت اخیر خیلی بیشتر چاق شده و تمام بدنش ورم کرده است.

وی گفت: پزشکان می‌گویند ناراحتی قلبی و ریوی هم دارد و از ناراحتی های دیگری هم رنج می‌برد، به علت مشکلات متعدد پسرم مجبور شدیم از کرمان برای درمان به تهران بیاییم. از روز پنجشنبه پسرم در بیمارستان سینا پذیرش شده و از همان زمان در اورژانس بیمارستان هستیم. وی گفت: نمی‌دانم سرنوشت پسرم چه می‌شود و آیا درمان می‌شود یا نه، هزینه درمانش هم این طور که گفته‌اند بسیار بالاست و فکر می‌کنم چندین میلیون تومان می‌شود که از عهده ما خارج است البته بعد از پذیرش پسرم در بیمارستان، بیمه ایرانیان او را روی تخت بیمه کرد.

یکی از مسئولان این بیمارستان با تأیید بستری این بیمار در اورژانس این بیمارستان گفت: این بیمار با ناراحتی کلیوی از کرمان به این بیمارستان ارجاع داده شده است اما آزمایشها ناراحتی مشخص کلیوی را نشان نداده و اکنون برای بررسی ناراحتی‌های قلبی برای گرفتن اکوی قلب ارجاع شده است.

وی ادامه داد:‌ این بیمار با تورم و ورم کردن تمام بدن و مشکلات متعددی رو به روست و با توجه به مشکلات خاص این بیمار،ممکن است لازم باشد تا از جنبه‌های مختلف با بررسی پزشکان قلب،ریه، داخلی ، غدد و ارولوژی وضعیت این بیمار بررسی شود تا بخش و گروه مشخصی که باید به آن ارجاع و بستری شود مشخص شود.

وی گفت: به طور طبیعی بیمارانی که به اورژانس بیمارستان ارجاع می‌شوند باید ظرف ۶ ساعت تعیین تکلیف و در صورت لزوم به بخش فرستاده شوند اما در موارد خاص ممکن است این مدت زمان بیشتر شود که این بیمار از جمله موارد خاص است که پیگیری‌های لازم برای درمان وی توسط گروهی از پزشکان مختلف در حال انجام است.

این مقام مسئول در بیمارستان گفت: اگر بیمار مشکل مالی داشته باشد، مددکاری بیمارستان می‌تواند بخشی از هزینه این بیمار را به او کمک کند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها